Lost in love

Låt mej få veta, säg nu vem du är
Låt skynket falla, jag står avklädd här
Hos mej kan du andas, hos mej kan du älska
Ja i mina armar, vara den du är


Japp, just nu så sitter jag här och lyssnar på Daniel Lindström. Jag har fastnat på låten "Annars stod vi aldrig här" den är så braa! Tänkte passa på att måla naglarna samtidigt som jag bloggar. ska bara hämta nagellacket...Så (jag filade naglaran också) nu ska jag börja måla. Dagens färg: Blå.  Nu har jag lagt på underlacket. 

Jag kanske inte har skrivit om det, men jag var ju på bio förra helgen. med emelie och erik. fast innan bion så fick se eriks rum på karlbergs slott, det var fiint. Han guidade oss genom parken som är utanför, den var enorm! det fanns massa saker, tennisbana, ett gammalt tempel, en riktig hinderbana, och ett orienteringsspår. det var kul att gå runt där, det var mysigt. Iaf, vi tittade på Järnets Änglar, den var jättebra faktiskt, och jag tror att den blir bättre om man ser den flera gånger också. Kajsa e så sööt, även om hon spelade skitrisig i filmen så kan jag, emelie och tina se henne på ett annat sätt. Okej det där kanske lät konstigt men aja ni fattar säkert. 
Förresten apropå film, i onsdgas på repet så berättade Johannes att Dramaten ringde och ville sponsra oss med scenografi, det är ju jätteroligt jue..Fösrt var det ett samarbete med Riksteatern, men nu är det ett samarbete med Dramaten, det är ju faktiskt ganska coolt, egentligen. Ska dra till gymnasiet och repa om 1 timme. det ska bli kul, bara det inte blir som i söndags, vet inte om jag berättat det men när vi gjorde vårt andra och sista genomdrag så i näst sista scenen så blev det fel så Johannes sa att vi skulle göra om hela genomdraget från början!!! skitjobbigt, men det blev bra iaf. 
nej men just det!!! vet ni vad som hände natten till i lördags?! jag och emelie hade tittat på TV och klockan var väl typ 02.15, och jag skulle borsta tänderna eller var det var (jag kommer inte ihåg riktigt vad jag skulle göra) iaf så hade jag mobilen som ljus och så tappade jag den i toaletten!!!! skitklantigt! jag försökte fixa den och jag kunde logga in på den men den blnkade och batteriet blev alldeles varmt. så igår så lämnade vi in den på The Phone House, vi ska tillbaka dit imorrn, så jag får väl ut en ny på försäkringen (det hade varit kul med helt ny mobil annars...haha). jag använder min gamla mobil just nu, men den är jobbig, knapparna är jättehårda. jag skanar knapparna på min samsung!! aja jag behöver bara ha den här tills imorrn. 

Inte för jag vet hur jag kom och tänka på det men jag fick  MVG(minus) på min "en komikers uppväxt" reflektion, det var väl bra? Mm, det var det :D. 
Nu har jag tappat tråden igen men här är iaf, en dialog mellan Mig (elin) och Lisa (min granne som är tre år) :

- Så Lisa, nu ska jag äta mat.
Lisa tittar på mig och blinkar.
- Ska jag äta häj?
- Nej du ska inte äta här, du tycker inte om den maten som vi får här.
- Vad äj de föj mat?
- Det är potatisgratäng, rostbiff, skinka och vitlöksbröd. det tycker inte du om, det är vuxenmat.
- Nej inte vuxenmat.
Lisa tittar på mig och blinkar.
- Fast jag tyckej om sån mat.
HAHA!!! så söööt hon är!


 

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, Kajsa är så fin! :)

Postat av: Martin

GRATTIS til MVG:et jag fick faktiskt MVG på SO provet ja va typ den ända som fick de i hele klassen jue (jag är skrytmånsig;P ) lisa e rolig hon:)

2007-10-15 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback