mors lilla lathund

Jag har kommit på att jag är ganska lat. Jag orkar inte skynda mig fast jag är så trött och bara vill gå och lägga mig, jag segar liksom ändå med att ta bort sminket och borsta tänderna och så..Emelie säger jätteofta "Meh, bara för att du är en lat tonåring", haha, och det stämmer ju faktiskt. Men jag trivs med att vara lat, förutom att allt går så segt, haha, det där måste ha låtit ganska dumt...Och på mornarna är det jobbigt för att då är jag seg i början och tror att jag har all tid i världen, sen ser jag på klockan och upptäcker att jag är lite stressad, jag kommer alltid försent när vi har sovmorgon..haha. Och imorse så vaknade jag typ 10.30, låg kvar i sängen och tittade på sjunde himlen (jag har betsällt box 1) och när jag tittat klart så var klockan 12.40, så då gick jag upp och började städa. jag har typ inte gått upp så sent sen sommarlovet jue.. iaf apropå på stress - Det här skämtet som jag tänker skriva nu kommer bara Emelie Tina och alla småbarn att förstå :
Jag segar en morgon och tar det jättelugnt, sen tittar jag på klockan och ser att jag börjar om 3 minuter och då säger jag "AAHHHHHII, HUR SKA JAG LÖSA DET HÄR NU DÅ???!!!!!" HaHa, gud vad jag är rolig :), eller hur Emelie och Tina och alla småbarn ?

Tittade ju på Babben & Co, ibland är det faktiskt riktigt roligt. Lill Lindfors var ju där och hon sa "En gång när jag åkte till New york i Amerika (mumlar lite tyst) - som om ingen visste att New York ligger i Amerika..." hahahahaha! Det var faktiskt kul, iaf just då :). haha, jag måste sluta med min smileisar, jag har ju smileisar efter varje mening typ, hur stavas smileisar förresten? Stavas det Smileisar..? Hm..."Smileisar nu har jag sagt det ordet ganska många gånger, men jag tröttnar aldrig på att säga det, det är som mjuk nougat i min lilla trut" haha, nu var jag rolig igen. Jag kan faktiskt ett roligt uttryck, eller vad man ska kalla det "Jag är rolig, ska vi skratta?" haha, det var väl kul?
Det känns som att jag har tappat tråden lite nu, jag pratar om något och sen helt plötsligt så kommer det in en replik eller nåt annat knäppt, eller, ni fattar väl vad jag menar eftersom att ni läser det här...Tillbaka till Babben & Co
- Peter Jöback var också med i Babben & Co, och han är så söööt (fast jag menar inte söt på utseendet, eller jo han är ju självklart söt på utseendet, men det var inte det jag tänkte på nu, jag tänkte på han sätt att vara) han är så ärlig och han är verkligen sig själv. Han säger liksom i TV att han har lätt för att gråta, och han och hans kille brukar sitta i vardagsrummet och titta på ett engelskt program som heter Trinnie och Susan som handlar om människor som är missnöjda med sig själva (deras kropp) och i programmet så får dom hjälp med att tycka om sig själva, och i slutet av programmet när de här människorna har lärt sig att tycka om sig själva, så tittar Peter och hans kille på varndra och ser att båda håller på att börja gråta så dom börjar att asgarva istället för att dom tycker att det är så töntigt att dom börjar gråta för det liksom, så gulliigt jue! Och hans ögon verkligen glittrar, jämt när jag har sett han så glittrar hans ögon. Och han sa också att han har gått sju år i terapi, hur många kända människor erkänenr att dom har gjort det, om dom nu har gått i terapi, så söööt!!

Oj, det blev ett ganska långt inlägg, tänkte inte att det skulle bli så långt. Nu ska jag göra en framsida till ett skivfodral. 
Måste bara skriva in det här skämtet, var inne på tjuvlyssnat idag, hittade massa kul grejer.

 

Spårvagnen vid Valand, Göteborg

Tjej 1 ~25: Om man bara någon gång skulle ta med en helt främmande kille hem och ha sex mitt på dagen.
Tjej 2 ~25: Ja, det skulle vara häftigt!
Kille ~22 (från sätet bakom): Hej! Markus.

haha, det var väl kul ändå?


Kommentarer
Postat av: Martin

hahaha jag fattar ingenting;) men ja e lite trött

2007-10-06 @ 23:25:06
Postat av: Martin

haha nu fattar jag..... haha

2007-10-06 @ 23:35:27
Postat av: Tina

Hahhaahaha - ja, det är himlans kul! :D

Postat av: emelie

hahahahha fan vad jag garvade nu! AAAHHHH HUR SKA JAG LÖSA DET HÄR NU DÅ?! haha :D du är bäst. kul det där med lill lindfors, måste kolla på det!

2007-10-08 @ 21:16:08
URL: http://skenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback