längtan bor i mina steg

Just nu lyssnar jag på "Let's kill ourselves A son" med Timo Räisänen, den är så himla himla himla BRAAAA. älskar melodin. lalalalalala....
Apropå Timo.......Det är Håkan imorrn!!!(Timo har ju jobbat med Håkan) läängtaaar. och jag fyller år imorrn också jue :). Hur bra kan en dag bli? det kommer bli typ världens bästa födelsedag imorrn. och det är bara 24 timmar och 50 minuter kvar. Det ska bli helt underbart, längtar så sjukt mycket. och när emeliex2 och elinx2 har kommit så ska emelie och jag åka kvasten hade jag tänkt, jag tror att emelie skulle gilla den haha.
By the way, idag så skrev Jimmy och Marcus på min arm på matten, det var kul faktiskt. på typ hela min överarm så står det FLÄSK KARRE, haha, Marcus vad fick du det ifrån likosm? och Jimmy har skrivit Majs i mitt mattehäfte. Jimmy måste gilla majs på nåt sätt för han skrev majsbröd på min arm och förra året gick han jämt runt och sa mystise majsmannen (iuförsej så hade vi tittat på filmen om nån majsman hemma hos PG men ändå). Sen sprutade Jimmy "serpentinludd" vid våra skåp och när jag gick förbi honom så sprutade han på mig men det studsade ner på golvet igen (det kom fösrt i mitt huvud) tur för dej Jimmy att det fastnade...!

Förrsten efter planeringen när Mattson delat ut IUP lappar till de som är i hans grupp så hade Jojjo fått nån så han ropade på henne, och här kommer en dialog med Mattson och Stina :

M- JOJJO!
S- Nej nej, Johanna är inte i din grupp.
M- men varför står det det här då?
S- ja jag vet inte men hon har iaf bytt grupp.
M- jamen du hade ju skrivit med ditt röda nagellack att hon var i min grupp.
Elin och Christina asgarvar. Stina skrattar också lite.
Elin - nagellack?
M- ja eller märkpenna.
HAHA.
Mattson och Stina asså. mina handledare - vimsiga eller vad?

Lääängtaaaar till imorrn !!!


166331-15


24 timmar och 34 minuter
<3
Ses

Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du får en grym födelsedag! GRATTIS!!! :)

Postat av: elin

Tack tack. jag lääängtaaaaar
Håkan <3

2007-09-08 @ 10:05:26
URL: http://liteensyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback