allt vi aldrig fick göra

Jag är så dålig som är uppe såhär sent, jag sover för lite, det är inge bra. Fast jag håller på att titta på en film nu och den är slut om en halvtimme ungefär så efter det ska jag sova.
Allt vi aldrig fick göra var så bra. Pia och Katrin är så grymma. och sen efter när vi kom ner till logen så blev pia jätteglad när hon fick syn på emelie och tina så hon kramade dem. sen titta hon på mig och sa "vill du också ha en kram?" så krama hon mej. åh världens gulligaste är hon. och katrin är så snygg. och bra på att dansa också. Heja pia och katrin, och heja allt vi aldrig fick göra för den var kul. " Sen försvann barbro", hahaha.
Imorgon ska jag och emelie till anneli och hjälpa henne att flyttpacka. det ska bli väldigt med kul. få se hur det blir med stan på söndag, vädret får avgöra.


.
image57

fina Pia och Katrin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback