Det är ingen ordning på allting

Snabbt kort inlägg.
Jag har så mycket att fixa med, hur ska man hinna? Jag får helt enkelt prioritera. fast det går inte. dumt. Tror ni inte att jag hittar kläder på H&M fast jag inte har pengar? Jodå, det gör jag. massa fint men jag köpte bara två saker, på rean. En T-shirt och en kort kofta.
Har ju haft filmträff, och ska fortsätta att ha det hela veckan och nästa vecka ska vi börja med inspelningen. Det så roligt att vara där och göra seriösa teaterövingar, och scener ur filmen och hitta sin karaktär och jag vill vara där jämt. man glömmer liksom bort allt som är tråkigt och jobbigt. Det ska snöa imorgon. Och det snöade den 9 april förra året också..Men det värsta av allt är att nästa vår, ska alla nior göra nationella prov i NO-ämnerna. Jag blev allvarligt tårögd när jag hörde det. stackars mig. och alla andra. Amira fyller år imorgon, GRATTIS till henne för hon är grym.

"Egentligen är du inte kär i mig och egentligen är det okej med mig,
för jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid,
men då slösar vi bort våra liv"
11 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback