e bananerna goda?

banan är inte gott. man tror att man tycker om banan fast man inte gör det. man har bara lärt sig att gilla smaken. jag äter bara banan för att det är mättande. och är man sjuk orkar man inte göra annan mat. stackars alla bananer nu, dom kanske blev ledsna för att jag sa att dom inte var goda..? Men när man är sjuk får man vara lite elak mot bananer.
Jag vill ha pengar. för jag vill handla så mycket. speciellt nu när det är vår. värsta fina vädret är det idag. elakt att jag är sjuk. fast jag kanske orkar ta en promenad sen. i alla fall ska jag gå ut och sola lite senare. först ska jag äta nudlar och dricka varm oboy och titta på karlsson på taket. för jag har inte sett på flera år. fy skäms. och är man sjuk, får man titta på barnprogram. åhh. nu kom jag på! den vita stenen har jag inte sett på hur länge som helst!! det ska jag titta på!!




"När Anna städar....blir det tomt. Gammalt sune-ordspråk"
hahahahaha.

Kommentarer
Postat av: Martin

hahahaha bananer ... ;) vad snygg din blogg e nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback