Håkan in my <3

Håkan var så grymmast igår. han är bäst bäst bäst. helt otrolig. massor av kramar och pussar till honom!!

Jag och frida gick på en teater idag, en teater som hennes kompis var med i.  pygmeteatern i Stan. det teaterstället var väldigt obehaglig. men det kan bero på att det egentligen är en dockteater. men vi kom hem oskadda.

jag tror att jag är sjuk. jag har ont i halsen (fast det är nog från igår) men jag har ont i huvudet och är frusen. får se om jag går till skolan imorrn. känner mej inte bra nu i alla fall. jag har inte känt något innan men efter vi suttit på teatern i 1 timme, då jag slappnat av så kom det. huvudverk, mera halsont, frusenhet. jobbigt att vara sjuk, fast ändå mysigt, om man inte är för sjuk. men så pass sjuk att man måste stanna hemma. jobbigt med skola.

Det sitter en fågel
på en gren
och sjunger.
Plötsligt är den försvunnen
innan du ens hörde den.

Kommentarer
Postat av: m-tin

plugg + trötta 15 åringar = *suuck*

2008-04-20 @ 22:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback