Hej vår!

"Det blir aldrig som man har tänkt sig". Bra ordspråk. det blev an trevlig och rolig kväll, men kall regning och blåsig. och jag kom hem för ett tag sen, blöt och kall. tror ni inte att världens sötaste mamma har gjort te och mackor? så underbart. precis det man behöver när man är kall och frusen. och när man kommer hem efter en sådan här trevlig kväll så vill man inte bara sova. så jag slötittade lite på slutet av Per Gessles konsert, typ 5 min och nu tittar jag på Cleo. det var länge sen.  så man kan säga att min kväll blev braa. fast några är lite arga på mig...men jag kan ju inte vara på två ställen samtidigt. ska gottgöra dom på tisdag. håll tummar!

Fick reda på att Håkan har konsert den 13 Juni. jag ska dit!! när man får reda på sånt då blir man glaaaaaad !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback