hej våren

okej det var inge bra att vara ute och leka med lisa. känner av det i halsen nu. imorrn ska jag bara ta det massa lugnt. kanske städa undan det sista i rummet. annars ska jag bara slappa.
jag vet inte vad jag ska göra på valborg. inte för att man egentligen behöver göra något men det vore ju kul att hitta några att välkomna våren med :).                                                                                                




  
Här kommer våren, det har jag lärt mig
det blir rätt ensamt, bland alla löven.
Ja det blir rätt deppigt, ett liv i skuggan
såhär på kvällen, är det ohyggligt.





                                                        

Kommentarer
Postat av: Martin

ja vad ska man göra på valborg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback