huvudvärk

Sitter alldeles för mycket vid datan. för mycket data, för lite gitarr. måste ändras på. tittade nyss på den nya serien på ettan "Sthlm", Erik Johansson är så grym! Han är min favvoriiit. Sen tittade vi på Den man älskar i lördags. fin film. Jonas Karlsson grym han med.
förresten, Thomas hade läst mitt filmmanus nu och tyckte det var super och han tyckte att jag skulle ta kontakt med Nova eller något/någon annat/annan så att jag kunde få den filmad. sen sa han att vi kunde hålla kontaken efter scenfödd också :). hur roligt som helst.
Imorgon har vi "matte-tema-dag" i skolan. fantasifulla lärare? men vem vet det kanske blir kul. så länge det inte regnar. men det skulle väl bli ganska fint imorrn. och jag saknar Stina! grymma fina bra charmiga tyska och svenskalärare! ska skriva ett kort till henne.
nu ska jag läsa i min "Håkan Hellström - texter om ett popfenomen"-boken. den är braaaaaa.

puss

Kommentarer
Postat av: emelie

pusss å kram du e braa

2008-04-29 @ 21:05:46
Postat av: Martin

filmmanus?? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback