körsbärsträd

Nej det blev ingen skola idag heller. hade feber imorse. och jag mår inge bra nu heller. huvudet värker och näsan är igenkorkad och jag är trött. fast jag tror jag pallrar mej iväg till skolan och gör engelskaprovet. skönt att ha det gjort. sen går jag förbi nova och snackar med Thomas tror jag. slipper jag göra det ikväll.
Vi har konfirmationsträff ikväll också. jag vill gå men jag vet inte om jag orkar det. dessutom ska vi vara ute och jag vet inte om det är så bra för mig. och bara för att jag är sjuk så ska vi simma imorgon på idrotten. lycka till att jag kan vara med. jag var inte med i höstas heller. hoppas vi ska simma igen under våren annars kommer inte mitt idrottsbetyg  bli som jag vill ha det.

måste fräscha upp mig nu.

Kommentarer
Postat av: Martin

krya på dig :) varför "förklarar" du "krig mot kärleken"
?

Postat av: Martin

krya på dig :) varför "förklarar" du "krig mot kärleken"
?

2008-04-23 @ 19:38:22
URL: http://lattmajonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback