mysdag

idag var en helmysig dag på skansen med Evanna Emelie och Billie. för billie är världens sötaste. hon ville hela tiden hålla mig i handen och leka med mig. vi åkte in till skansen för att gå på cirkus och den var bra. billie tyckte säkert det var kul. jag frågade aldrig vad hon tyckte haha. men sööt är hon. och jag är supertrött. höll på att somna på tåget hem från stan. billie blev lite tjurig mot slutet på skansen för hon ville inte att mamma alice skulle komma och hämta henne. så fick hon syn på sockervadd:

- Jag vill ha sockervadd.
- Men det finns inte här.
- Nej men där borta.
- Ja men vi ska inte gå dit. och snart kommer mamma och då ska ni säkert äta god mat någonstans...
- MEN JAG TYCKER INTE OM MAMMAS MAT!!

hahaha. söötnoos. men jag fixade allt. jag är bra på att få tjuriga barn glada. sen var det inte alice som hämtade utan det var Billies moster. lika fin som alice. och på fredag ska jag följa med emelie och passa Bessie på Stadsteatern, fast är det fint väder så går vi säkert ut.

Johannes, Alice, Billie och Bessie är en fiiiiin familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback