tidspress

Hej har ni saknat mej? Jag har i alla fall saknat blogg.se men nu fukar det igen, heja heja. skolan den här veckan då. stress stress stress. SO-prov imorgon, kommer gå åt skogen. (haha, kul uttryck). Jag borde inte blogga nu, jag borde plugga till provet men det är tråkigt. igår hade vi kollationering och skådisträff anåede filmen, det var vädans kul. vi ska börja nästa vecka och det ska bli så otroligt roligt. det rimmar.
imorgon ska jag se "allt vi alrig fick göra" med Katrin Sundberg och Pia Johansson. Sen skulle emelie och tina titta in efter föreställningen och säga hej, så då får ju jag också träffa dom. heja.
det har varit så fint väder den här veckan, verkligen vårväder och bara för att jag tänkt åka in till stan i helgen ska det bli dålig. tajmat eller vad? måste ha en present till amira, hon fyller ju år på onsdag. gah. jobbigt med fol som fyller år. men jag har en grej som jag vet att hon ska få.
i tisdags ahde vi konfaträff, det var kul. min grupp vann 7-kampen.
Lisa åker till sin mormor imorgon, hon ska vara bort i en vecka. kommer sakna. hon är världens söötaste! idag hade hon hittat en mask som var hennes kompis =). barn har sådan fantasi.
"Barn, älskar bara barn, vill bara vara barn" lalalala.

nu har mitt inlägg blivit helt osamanhängade men jag har inte tid och jag kände att jag ville blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback