var är alla dom starka, alla dom som regerar, vill dom ingenting se?

Så fruktansvärt hemskt med Engla. Jag blev alldeles kall när jag hörde att dom hade hittat henne. Förstår inte hur man kan göra så mot ett barn.  Det hemska är att hon var bara några hundra meter från henens hus. Fy. frukansvärt är det.

Stina (min handledare) är sjukskriven en "längre period". Det tycker jag är dumt, för jag tycker att hon är bra. elakt att hon ska vara borta länge också. fast då blir det kanske mindra tyskaläxor :). Känns som att vi har en massa läxor som jag inte har koll på att vi har..tycker inte om när det blir så. man vte liksom inte om man har tid att sitta vid datan och exempelvis blogga, eller om man borde plugga..haha. det går i alla falla bättre med min och malins bro på NO.n. Vi blir nog klara imorgon så vi bara behöver måla på fredag.
Om en timme ska jag iväg och spela in scen 1 och 9. Ska bli roliiigt. men kallt. eftersom jag bara ska ha en munkjacka och en skinnjacka över. grrr. kallt kallt. eller om solen vill forstätta lysa så blir det varmt.






R.I.P Engla










Engla
har du redan lekt färdigt
Engla
är det roliga slut
Fick du inte va med mer
i det nya Europa
Och vad är det som rinner
från din trasiga blus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback