Saknar Gransnäs

Två kommentarer på bilddagboken, 1 kommentar på bloggen, 6 helt onödiga mail, 1 onödigt brev på filmcafe..på TVÅ veckor.
Antar att man kan säga hejdå till internet.

Gransnäs har varit helt underbart! Jag ska ladda upp bilder imorgon.
Nu ska jag sova för jag har bara sovit 3 timmar inatt och dessutom är jag halvsjuk och ska åka in till Stan imorrn och träffa finaste bästaste syster <3.
Ikväll har jag träffat Oscar och det var mys. För vi har inte setts på två veckor.

Så, nu ska jag alltså sova i min egna stoora säng =).

Sov gotte Pusse

Gransnäs in my <3

"Känna vinden vina..." XD

Kommentarer
Postat av: emelie

men hallå jag får inte heller mycket kommentarer eller mail, bara skräp mest. puuuuussse

2008-08-13 @ 19:17:28
Postat av: Maria

elin smeds, right? :) saknar gransnäs också!

Postat av: sandri ohman

hej babe, gransnäs för alltid i våra hjärtan. du är fin fin fin elin, glöm aldrig det.

2008-09-15 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback