Vi närmar oss en höst med rödgula löv på marken

Försov mig första skoldagen i nian. Bra elin! Fast jag hann i tid. Men rygg har värkt hela dagen. det är inte kul. Jag hade tänkt rensa kläder när jag kom hem eftersom vi slutade efter lunch, men jag har så ont i ryggen så jag sket i det. Tänkte hälsa på lilla mormor snart. En liten stund. Ska ju träffa oscar sen.

På ett sätt var det kul att vara tillbaka i skolan för att min favvolärare Stina var tillbaka! Och det var så kul att se henne. Och hon och Mattson började tjafsa direkt så allt var i sin vanliga ordning. Men klassen. Okej visst min klass är rolig och jag tycker om den men ändå..Det är så mycket skönare att vara  med konfagruppen. Man kan dela in min kofagrupp i två delar. 9A och 9B. det blir bra. Det var så mycket bättre gemenskap i den gruppen och ingen som blängde på någon som om den var dum i huvet. eller ingen som var elak mot nån. Saknar verkligen allt och alla från konfirmationen. Och det är nu man börjar inse att det faktiskt är slut.

Jävla rygg alltså. jag blir snart galen på den. eller jag är galen på den. den är så dum. Kan jag inte bara få ha en edna dag utan ryggont? Tänk vad skönt. då skulle jag var glad i ett år framåt. typ. liksom. ungefär. nästan.

Kan man inte sova på morgonen (typ halvfem) då kan man lyssna på Thåström. Och då är man på Thåströmhumör hela dagen.
Och har man dessutom ont i magen vid halvfem så är det ännu svårare att sova. Men klockan sex går mamma upp och värmer vetevärmare som jag lägger på magen. då blir det varmt och då försvinner magontet och då somnar man. och man försover sig. men det gick ju bra ändå.






















Hejdå Sommaren.

Kommentarer
Postat av: Maria

ja, det var superkul :) älskar filip & fredrik!

Postat av: emelie

älskar dig så mycket

2008-08-25 @ 00:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback