hysterisk julrea

känns som att min blogg och min bilddagbok mer och mer försvinner. jag kanske borde starta en ny blogg efter nyår? Den här fyller 2 år den 9 januari, min och oscars 8 månadersdag.

Julafton var mys. riktigt otroligt mys. och jag fick så fina julklappar. däremot tycker jag att mormor kunde varit med oss men hon var hos kusinerna. och det finns inga köttbullar som är så goda som mormors! jag lovar.
idag var jag och oscar på lite julrea, vilket var lika med kaos och massa människor. men jag köpte ett underställ och strumpor och en fin randig kofta på carlings. så lite fynd blev det allt av. och jag vill till sälen nuuuu!! vi åker på söndag. hur mys som helst. jag vil måka nu nu nu! vi åker på söndag. mysmys.























Min älskling har ett hjärta av snö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback