imorgon sveper en dimma in som en julrusch över staden

oscar spelar gitarr och ute lyser solen. man kan inte tro att det är 18 december. var är julsnön?
avslutning imorgon. sen blir det ett efterlängtat julov. känns som att vårterminen blir jobbig. men det är trots allt sista terminen. underbart. något mindre underbart är att de 7 första veckorna i vår ska vi ha kemi på NO:n. och hur mycket jag än försöker att vara positiv till NO och hur mycket jag än försöker tycka att det är intressant och kul så går det inte. varenda NO-lektion försöker jag ändra inställning men det slutar ändå med att jag får ångest över det 60 närmaste minutrarna. och idag kom jag på att vi ska ha nationella prov i NO. testprov iof men ändå. hemskt. får jag G på det provet blir jag överlycklig.

Sophie zelmani klar för peace&love. boka biljetter ska vi göra efter nyår. lääängtaaar till i vår. 14 mars thåström på cirkus.
teater ikväll med emelie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback