Hej bloggen!

Det var ett tag sen. men jag har inte hunnit. Hinner inte nu heller egentligen men man MÅSTE ju uppdatera sig, eller hur martin? Tycker att du kan blogga snart .*arg*. Nu lyssnar jag på Elvis "In the ghetto" den braaa. Och nu spelas "Heroe", den är också bra. men är lite trött på den.

Tisadag 12/2 såg ut såhär för mig:

Jag gick upp klockan 06.00. Klädde på mig och satte mig i bilen med emelie (hon sjussade mig, snällt!).
Jag skulle vara i Hägernäs 07.30.
Jag skulle vara Statist i en ICA-reklam och skulle ha med mig vårkläder. Så jag hade packat ner vårkläder och massa annat kul som jag kunde roa mig med medans jag väntade på att få spela in. (emelie hade spelat in dagen innan och hon sa att man fick vänta jättelänge). Och ja hon hade rätt. jag vääntade lääääänge. Men jag hade sällskap av två 60-åringar som var så snälla och sööta. Vi pratade en massa. det var roligt. När jag kom in i huset där vi skulle vara så fick vi frukost. Men ICA-Ulf var inge trevlig. han log inte. det var ingen som log. Bara ICA-Stig pratade med oss statister. Men vi åt i alla fall frukost och sen gick vi in i statistrummet. och jag satt i hörnet av en soffa i 5 timmar! och efter 5 timmar säger den statistansvarige "Kära ni, det är såhär att dom har tagit bort den scenen ni skulle vara med i..." gaaahhh. jobbigt. men det gjorde inte så mycket för vi fick betalt, så mycket vi skulle ha fått om vi varit med så det var bra. dessutom så hade jag ju trevlogt sällskap också de där 5 timmarna =).

 
Jag undrar om det finns någon bättre version av "jag har varit i alla städer" som när Håkan gjorde den i höstas på Taubekonserten..? Jag har tittat på den flera gånger. gåshud gåshud gåshud. varje gång. så braaa.

På Onsdag har jag Matteprov, på torsdag har jag hemkunskapsprov och på fredag har jag en NO-läxa..Om njurarna. kul kul...sen skulle vi få någon tyskaläxa till på onsdag också men jag ska försöka prata med Stina om det. Jag har konfiramtionsträff på tisdag också. Hur ska jag hinna?! Jag får för mig att veckodagarna stavas med stor bokstav..(jag fick ändra alla nu).
Bara en vecka kvar. sen har jag looov. sen prao. sen 3 dagar i skolan, sen loov igen! Superbra ju! Elin Glad.

Kommentarer
Postat av: martin

ja ska försöka ladda upp bild
på bdb men bååde de och blogg är jag för lat för att uppdatera regelbundet...

2008-02-17 @ 20:37:43
Postat av: emelie

Men vafan jag skrev ju skiten igårkväll haha jag är rolig, elle? hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback