Landet bortom Bergen

Det blev inte som det skulle ikväll. men det blir ändå bra. mormor är här och vi ska titta på så ska det låta. Peter Settman (eller han stavar kanske med två n?) jaja, han är rolig i alla fall. Jag har försökt att installera ett The sims spel i flera dagar men det har bestämt sig för att göra mig irriterad. allt bara blir dumt. men jag har promenerat 3 gånger och simmat 500 m den här veckan, visst är jag duktig? Ja det är jag.  Igår tittade jag och Martin på "hotelliggaren" den är så kul. sen när Martin gått hem var jag hungrig så klockan 00.30 inatt så åt jag fil och flingor.  ja vad ska jag säga mer? jag är på konstigt humör. jag är typ trött fast ändå inte..eller jag är typ seg. imorgon ska jag gå på bio =). med emelie och anneli. sen ska vi hem till anneli och titta på film. det ska bli väldans kul.

jag har börjat lyssna på "Landet bortom bergen" med Björn Afzelius. den låten är så sjukt bra bra bra.
om fem dagar ska jag köpa en singel. Håkans singel. hans skivomslag till det nya albumet är jättefiiin <3. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback