trötter här

Jag har kommit på varför det alltid blir så stökigt i rummet så fort man har städat, går typ två dagar så är det stökigt igen. Det är för att man har så mycket läxor och sånt. prov varje vecka och så "vanliga" läxor. jag fattar inte hur mycket dom tror att man ska hinna med. Jag är så trött på skolan! Och det blir ju inte bättre av det är grått väder hela dagarna. fast idag var det sol och då kändes allt mycket bättre, men när vi slutade och jag skulle gå hem så hade solen gått i moln och det var grått! så elakt. Men nu är det bara två veckor kvar, sen är det ledigt från skolan i nästan fyra veckor. U N D E R B A R T. fast det är ju prao i två veckor men vadå, jag slipper ju skolan.

Jag blir allvarligt GALEN på mitt hår. jag vet inte vad jag ska göra med det. jag måste boka tid på Education, och säga att dom får göra typ vad dom vill mitt hår, bara det blir bra. jag kan inte ens ha en vanlig tofs, det blir bara dumt. jag kan inte ha tofst och inte utsläppt...så hur ska jag ha det? hjälp.

Sitter och tittar på Eva & Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko egentligen så är den inte så bra men jag tycker ändå om den.  förresten, på Tisdag ska jag vara  statist i en ICA-reklam. Väldigt roligt ska det bli! fast jag ska vara i studion klockan 7.30..jobbigt. men emelie skulle sjussa mig :). syster  som har körkort är super. en tjej som har hand om reklamfilmen ringde nyss så jag gick in i emelies rum för att prata eftersom att det brusade i telefonen eftersom att datan och TV.n är på, men jag skulle aldrig gått in i dit för jag hittade massa godisnallar från LIDL...jag ska ju inte äta massa onyttigt. dumt. men det är ju fredag...och jag är väääldigt trött. men jag har iaf inge prov nästa vecka, det är bra. gick ganska bra på SO-provet idag, och på måndag måste jag lämna in svenska reflektionen, så jobbiga frågor.."trött man bLir" bara emelie som fattar....

Johnny Cash är bra.

Kommentarer
Postat av: emelie

Gå och klipp diiiiiiiig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du kan väll boka tid hos Gulletussan så kan ni Håndla lite, gulla litte, dansa litte och vara lite med tjejera :D :D Och sen kan du gå till frisören som klippte dig helt cp och säga "Här har jag suttit hemma och dolat så kommer jag hit för att du ska rätta till och då SKiteT DU MEJ HUVVET! Hur tror du det känns för mäej?" haha :D

Postat av: Martin

skolan ska dö!!!!!!!!!!!!!!!!! ;P

2008-02-08 @ 22:34:02
URL: http://lattmajonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback