Ask for more

nu kommer det ta jättelång tid för mig att blogga, för jag äter nudlar :). egentligen vill jag inte äta för jag var uppe hos mamma idag (alltså tandläkaren) och jag hade ett hål :(. så nu måste jag borra. fast det var bara ett litet hål så det är ingen fara men om jag ska vara ärlig så är jag jätterädd. haha. och Marie (mammas tandläkare) skrapade stenhårt idag. det gjorde jätteont ! och jag som var så sugen på choklad...men nu villk jag inte ha. fast mamma sa att om jag var "tvungen" att ha något så var choklad bra. jag kanske kan be att emelie köper choklad när hon ska ner till centrum. för jag har velat ha dt hela veckan. och det spelar ingen roll om jag äter det eller inte för jag måste ju ändå borra. dessutom, så ska ju du Martin och jag ses ikväll så då vill man ju ha något att äta, eller hur? apropå dig Martin. Var håller du hus i mitt bloggliv?? Nu börjar jag sakna dina kommentarer väldigt mycket. fast du har sagt att ditt internet bara funkar ibland men i skolan kan du ju gå in. perfekt. haha. By the way, i söndags så betsällde jag den senaste Billie the vision and the dancers skivan, den kom idag. tycker att den borde kommit i tisdags eller onsdags iaf. men men, nu är den här och den är så bra! sitter här och lyssnar på deras första skiva. också grym. speciellt Ask for more och Apologize. Vill ni också börja lyssna på dom? www.myspace.com/Billiethevisionandthedancers. jajjemen, där finns det bra låtar. Jag vet inet varför jag skrivier ni så ofta när jag bloggar "vill ni veta en sak" "vill ni också börja lyssna på dom" jag har ju ändå bara typ 2 läsare, haha. emelie och martin. och dom träffar jag ju varje dag. nästan.
idag hade vi SO-redovisning. ush. jag hatar att redovisa. jag vet aldrig hur jag ska stå. haha, undra hur många som hatar att redovisa för att de inte vet hur de ska stå...jag är konstig asså. Iaf. det gick ganska bra. om jag skulle sätta betyg på oss så skulle vi få (alltså min grupp, jag är inte skitzofren, vet inte ens hur det stavas..fast nu blir det ju kul om det stavas så som jag stavat det. haha, vad snackar jag om?) vart var vi? jo jag skulle ge min grupp betyg. och betyget blir G+. och det tror jag att vi kommer att få från Biggis också. Sen hade vi NO i 75 minuter, blä. vi pratade om cancer. kul liksom. verkligen upppiggande. men sen tittade vi på en informationsfilm om andningen, den filmen var från 5 år...haha. den var kul. bästa informationsfilm jag sett som har med NO-ämnen att göra iaf. jag tycker inte om NO. det är tråååkigt. fast det vet ni väl vid det här laget. (nu skrev jag ni igen).
Sen har jag haft matteprov idag också. tror att det gick bra. om jag får sätta betyg på hur det gick för mig så skulle ge mig själv G+ eller VG. hoppas att Louise sätter det sistnämnda :).
Ska städa nu. mitt rum kan ju inte se ut hur som helst när martin kommer. fast jag vet inte hos vem vi ska vara men det är ju skönt att ha städat rum iaf.


You've hurt me before and you hurt me again.
So apologize and I'll forgive you.

Kommentarer
Postat av: Martin

oj då, min andra kommentar skulle vara här :P

Postat av: emelie

Biggis haha
"Hur ska vi göra med bilarna Brittis?" hahahahah

2008-01-14 @ 20:21:38
URL: http://skenbart.blogg.se
Postat av: schara

jag är ju också din läsare! :D

2008-01-15 @ 15:05:14
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag läser också!! ;D

2008-01-15 @ 20:18:25
URL: http://mando0.blogg.se
Postat av: Martin eller trogen läsare.

Men det är bara jag och emelie som e riktiga hardcore läsare XD

2008-01-15 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback