Ett bra år.

Sammanfattning år 2007;


- Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?

Ja, mycket.

- Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, jag kommer inte ihåg mina nyårslöften :P

- Blev någon av dina vänner förälder i år?

Neej?

- Dog någon som stod dig nära?
Nej.

- Vilka länder besökte du?
 Bara Sverige :D


- Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
Nja, det kan man väl säga.

- Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
8 september och 28 November <3

- Vad var din största framgång 2007?
Jag fick bra första betyg :)

- Största misstaget?
Tro det var att jag klippte mig här i centrum precis innan Jul.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, det har jag väl.

- Bästa köpet?
Hmm...Håkan Hellströmtröjan <3

- Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder borde det väl vara.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mycket.

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
Christan Kjellvander - Two Souls och The cure - Friday I'm in love

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Båda. Men mest gladare.

- Vad önskar du att du gjort mer?
Plockat undan och städat efter mig. (inte varit så lat)

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt på två saker.

- Hur tillbringade du julen?
Hemma, mormor och familjen. Mys.

- Blev du kär i år?

Antar det.

- Hur många förhållanden?
nja...

- Favoritprogram på tv?
What about Brian, Mia och Klara, Andra Avenyn, Sjunde himlen

- Bästa boken du läste i år?
Jag vet inte om jag läste "Pojken som kallades det" i år..isf den, annars alla tre böcker om Jenny Johnsson och "En plats de kallar lyckan".

- Största musikaliska upptäckten?
Vet inte om man ska kalla det musikalisk upptäckt men att det inte är helt omöjligt att lära sig det man vill på gitarren :).

- Något du önskade dig och fick?

Japp.

- Något du önskade dig men inte fick?
Njaa...

- Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Ojoj, det kommer jag alltid att minnas : Håkan konsert på gröna lund! First time :)

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Nej, det tror jag väl inte. Inget jag kan komma på just nu.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Hängslen och Hatt.

- Vad fick dig att må bra?
Musik, Håkan, Sommaren, Syster, Gitarren, Bästa vännen, Runaway <3

- Vem saknade du?
Äsh, jag saknade väl bara denna person i början av året.

- De bästa nya människorna du träffade?
Lätt, alla i Runawaygänget <3

- Årets sötaste?
Syster<3

- Årets hetaste?
 Syster <3
-
- Årets största kärlek?
Barry Watson, haha.
-
- Årets besvikelse?
Att Runaway var tvunget att ta slut. Men alla vänner därifrån är ju kvar !
-
- Årets bästa?
Håkan, Syster, Gitarren, Musik och Runawayproduktionen.

- Årets bästaste?

Storsyster Emelie <3


Kommentarer
Postat av: emelie

Naaaaaaaaw vad fint du är också årets bästaste!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback