ettinläggom...jajagvetinteriktigt

När jag hag har tänkt att mina bloggar ska bli korta blir dom långa. får se hur det blir med den här.
haha ! ojsan ! det här märkte ju inte ni, men jag har gjort ett lååångt stop i det här blogginlägget. men det var bara för att jag försökte lära mig sweep picking. glömde bort bloggen, sån är jag. haha. fast nu fattar jag lite av sweeppickingen, det är bra :). ska öva hela kvällen nu typ. fast jag måste ju plugga. asså skolan bara tar över ens liv. förresten läste Amandas blogg nyss, hon hade skrivit en jättebra grej som beskriver hur jag känner mig ibland "en nedtryckt ångestklump i lungorna", Tack Amanda för den braiga beskrivingen :).
Jaha, eftersom att det blev så långt uppehälle (heter det så?) så hinner jag ju inte skriva allt jag tänkt skriva..men jag var hos Amira idag. det är så sjukt att vi är kompisar för vi är heelt olika men ändå så lika...haha, what? Hon är bra iaf. jag ska få henne att lyssna på Håkan :). det kan bli ett av mina nyårslöften ju. eller nej, för det kommer inte gå nå bra. men vi får hålla tummarna.
varje gång jag lyssnar på Billie the vision and the dancers så upptäcker jag nya låtar. alla är så braaa!!
Nu känns det som att jag inte alls skrev något kul i det här inlägget men äh, huvudsaken är väl att jag bloggar iaf, right?
Får förhoppningsvis tillbaka matteprovet imorgon. Hoppas på VG. men om man inte har förväntningar så blir man inte besviken. men håll tummarna för mig ändå.




Kände för en bild på favoriten.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, varsegod eller vad man ska säga. Kanske inte en direkt positiv känsla, men som man ändå har i bland.
*håller tummarna* :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback