Håkans skiva släpps....

.....26 mars ! Lääängtar.

Blev lite besviken på att inte Darling fick någon mer guldbagge förutom han som fick för bästa foto och den som Michael Segerström fick för sin roll som Bernhard. Åh han är så sööööt (Bernhard alltså). jag ska nog se Darling igen. i helgen :). den filmen är så bra.

- Asså, jag har ju typ inga pengar kvar.
- Men har du inte sökt jobb då?
- Jo asså jag har ju frågat folk som jag känner om de har någonting på G men det var ingen som visste nåt.
- Men om du inte har några pengar, hur har du då kunnat köpa en massa nya kläder..?
- Ameh, jag måste ju klä mig...

hahaha. så skön. tänk er två östermalmstjejer så blir det ännu roligare.

Våran engelskalärare kom på att vi inte kan lämna in arbetet på fredag eftersom att det är friluftsdag, så vi får lämna in det på måndag, supershysst. MEN - Jag kom på att vi har NObajskitprutt-prov på tisdag så jag måste plugga till det i helgen. Hej roliga No-helg. 
När vi ändå pratar om skolan: Det är helt sjukt hur vissa människor som är 15 år, kan bete sig. Idag var jag verkligen sjukt nära att säga till (eller slå) en tjej i min klass. Jag blev så himla irriterad. Nästa gång hon är jobbig, kan jag nästan lova att jag kommer säga inför hela klassen hur trött jag är på henne. Undra vad som händer om jag skulle göra så....Jag måste nästan göra det bara för att.
Förresten, jag hämtade ut mina nya glasögon igår. Är väldigt nöjd med dom faktiskt :).



image50image51
Michelle Meadows                                        Michael Segerström

                                                     
                                                      DARLING


Kommentarer
Postat av: Martin

ja ! de måste du göra, kom igen nu show some balls;)

2008-01-23 @ 20:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback