hej gråa trista väder

det kanske är för att skolan precis har börjat och jag inte har kommit in på det än, och för att vädret är så grått och tråkigt, men jag orkar inte bry mig om alla läxor och skit längre. alltså tillexempelt som nu, istället för att sitta här och blogga så borde jag plugga, men nu sitter jag ju här och bloggar liksom. fast det är säkert bara som jag känner nu, sen när det blir vår så blir det ju bättre. matteprov på fredag, svenska och engelska projekt som ska vara klart om 5 veckor, tyska till imorgon. jag vill inte. jag vill bara ligga i min säng och titta på miaOchklara med emelie. åh det är så himla kul! "Ja jag har strumpbyxor" hahaha!! och så vill jag titta på alla roliga klipp från Andra Avenyn som jag och emelie sparat.
och inatt kunde jag inte somna. somnade typ vid halvett-ett. skitjobbigt. sen vakande jag vid fyra tror jag. sen vid 5 igen. jobbigt. jag och emelie låg igårkväll och sa massa roliga grejer från miaOchklara för det är så sjukt kul. jag kan börja skratta typ nu, bara för att jag tänker på dom, haha.
Idag, när jag kom ner för den lilla backen som leder upp till skolan, så såg jag skolbussen, så jag hoppade på. och den stannar ju vid min gamla skola så hoppar jag av där och går hem därifrån istället 8de gånger jag pker med bussen vilket inte är lika ofta i år som förra året, första gången jag åkte med den i åttan nu var idag..) iaf, så jag tänkte att jag skulle kolla om min favvo jobbade, så jag gick in i det rummet där hon arbeter, hon var inte där men Lotta var där :). vi pratade en massa om skolan och om hennes elever och massa kul. hon är så bra. hon kan liksom prata om vad som helst med en, och det visade sig att vi hade lika åsikter om massa saker. och jag har kommit på att mina favvisar(om man räknar med gamla lärare också) är : Stina, Ylva, Annika och Lotta. japp. dom e bra dom. dom är så engagerade i allt och lyssnar på en. och det är lätt att prata med om om andra gerejer än skolan liksom.
Jag tycker väldigt mycket om Billie the vision and the dancers deras musik är så skön. har börjat lyssna på dom jättemycket. dom har en jättebra låt som heter "Overdosing with you".

Martin, nu saknar jag dina kommentarer, både här och på bilddagboken. var håller du hus? *orolig*

Kommentarer
Postat av: Martin

haha söt du e;) lyssnar på "overdosing with you" den e ju skitbra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback