Kom och ge mig vår

Nu längtar jag så sjukt mycket till våren !! när jag och emelie kollar H&Ms vårkollektion, då vill jag ha alla fina kläder och åka ut och ha picknick på en grön gräsplätt och slippa tänka på allt jobbigt. ångest. jag vill ha vår jag vill ha vår jag vill ha vååår. det verkar som att amandas " *håller tummarna* " kommentar nästan funkade för jag var 1 poäng från VG på matteprovet. fast jag är ändå lite besviken jag hade velat att det stod VG istället för G+ men jag är nöjd.
Marcus försökte lära mig sweep picking via msn igår, det gick väl sådär. förstod lite i alla fall. gitarren gillar  vi när det är grått  ute. då kan man spela Håkan-låtar och drömma sig bort. inatt drömde jag att det var vår. det var mysigt med vår. läääängtar !!
Hejgråatristapluggajättemycketmånadernainnanvårenkommer !

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken tur då! :D
Men det är så himla störigt när man är 1 poäng ifrån något sådant. Jag hade ett spanska prov för ett tag sen, då hade jag också 1 poäng från VG. Stör mig nog fortfarande lite på det. :P

Postat av: Amanda

Hahaha, borde man bli lite rädd? ;) Nejrå, sno du lite av mina texter om du vill, det är väl bara kul att någon gillar dom. ;D

2008-01-17 @ 21:44:07
URL: http://mando0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback