Min lilla Nostalgikväll

Ikväll är en sånhär mysig kväll. När jag känner för att titta på massa gamla filmer. Nostalgiska filmer liksom. Jag tittade på Tsatsiki vänner för alltid. Den filmen är så himla braa. Och Krister Henriksson är så bra också.  Sen kom jag på att jag kunde kolla på Barnen på Luna, så då gjorde jag det. och jag har suttit här och gråtit. den är så fin gjord. fast jag har bara de två sista avsnitten, jag måste försöka få tag på DVDn. Det är så fint när dom pratar om deras föräldrar och att en tjej var arg på dom innan dom skulle åka och det var sista gången hon såg dom. och den lilla tjejen som är så söööt. Jag måste få tag på hela serien !!t
Nu tänkte jag titta på Hundtricket - Kortfilmen :). eller jag kanske tittar på hela..




Vi lärdes oss någonting tillsammans; Livet fortsätter. 
När vi är ledsna tröstar vi varandra och pratar om alla platser vi ska åka till.

Det finns alltid hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback