hej hoo let´s blogga

Åh, raring, jag längtar, jag längtar till dej
Men du är så långt borta från hem och från mej.


Det är 13 dagar kvar tills jag får träffa Oscar och jag läängtar så otroligt mycket efter att få träffa honom. Verkligen.
"Den här bloggen ska väl handla om mig..inte om honom.." hahaha. jag är kul. men det är bara emelie som fattar.

jag är sjuk igen. dåliiigt. bajsdåligt är det. jag hostar och nyser  "å skakar å fryser" lalalala..
Jag och Lisa har plockat blåbär i mammas blåbärsskog. det var mys. men en myra bet mig på armen å Lisa bara skratta.

Nej om man skulle ta å gå och öva barréackord så jag kan spela massa fina låtar för Oscar när han kommer hem..
Det låter som en bra idé Elin. Heja mej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lets say 'liiiinnwhee' xD Haha. Bikinin är köpt på JC förra sommaren. :P

Usch, jag är också sjuk. Blev jätteförkyld nu när jag kom hem från Malta, för det är ju så kallt här! Brrrr. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback