symaskinskinskinsymamamamaskin


(förminskad bild = dålig skärpa)


I hopp om att jag tror att jag kan sy så har eftermiddagen gått åt till at sy. Tyvärr så måste jag inse att jag inte är så bra på att sy som jag vill tro att jag är. Så nu har jag gett upp. men jag kanske gör ett nytt försök lite senare. och försöker på något sätt få ihop min så kallade klänning, elelr så gör jag en kjol av det. om det går.

Packa imorgon då. Ingen aning om vad jag ska ta med mig. kommer förmodligen bli för mycket trots att jag ska packa i en liten väska för att inte ta med mig för mycket. Får se hur det blir med det...

Bildern är från i onsdags.
När vi vandrade med mamma, pappa,
Janne och Kerstin i stan.
('Vi' är alltså jag å emelie)..
..så ni inte tror att jag är skitzofren..gahh..att jag aldrig lär mig hur det stavas..(?).

Kommentarer
Postat av: emelie

hahhahahhahahahhaah du e KUL


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback