årets första dopp

mysdag på långholmen tillsamans med Oscar, Emelie och Evanna. fint väder har det varit så vi åkte in till långholem och solade och badade. alla badade utom emelie. fast det var lite svårt att få med sig oscar men det gick till slut. årets första dopp alltså. det var väldigt kallt men jag är stolt över mig själv måste jag säga. sen åt vi lunch i emelies lägenhet och sen åkte vi till gallerian och handlade lite. jag köpte ett armband och ett rött läppstift =). är ganska nöjd med läppstiftet faktiskt. åkte hem till Oscar och tittade på fotboll (Sverige-Ukraina) Ukraina vann. elakt. och så åt jag supergod mat hos oscar också. och när jag kom hem hade mamma flyttat in mina möbler i emelies (nu gamla) rum, som jag nu övertagit. som sagt, en helmys dag. nu ska jag duscha, plugga lite och titta på film. vet inte om jag ska se "music and lyrics" eller "buss till Italien"...? får fundera på det. funderar också på om jag ska göra kladdkaka..? fast Olga hade ju bakat kanelbullar. så söt hon är. hm..nu ar jag det svårt. jag får se hur det blir!

ska bara tala om än en gång att ni är dåliga på att kommenteraaaa!!!!


Kommentarer
Postat av: m-tin

haha dagens i-landsproblem

2008-06-15 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback