...

Hej hej blogg. fan nu blev jag arg. mitt msn sviker och ebuddy dampar. irritation. jag är så trött också. vaknade vid 5 och kunde inte somna om. så jag har typ sovit jättedåligt sen halvsju och vaknade nyss. och jag ska åka in till stan för att klippa mej och ta 12-tåget in, och jag har inte packat än, jag ska ju sova hos emelie ikväll och imorrn ska jag till allsång, håkan kommer !!! läängtaaaa.
igår var jag och Oscar i Stan. Jag köpte en kofta och han en T-shirt. sen vandrade vi över västerbrob och genom en liten park på kungsholmen. myyys. vi hade sjukt kul också. speciellt åt en skylt som finns nedanför emelies lähenhet. en skylt där det står att man kan köpa frukost, gröt för 35 kr. hahaha.
jag har börjat lyssna på wiehe&forsberg. dom är braa braa braa. nu ska jag fixa frukost och göra mig i ordning och packa.



Jag kan offra allt jag har för dej
Krypa naken genom stan för dej
Ingenting kan nånsin hindra mej
för att jag älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback