getbloggar nu då

nu har jag så mycket att blogga om, men så lite tid. så det får bli sammanfattning.  något osammanhängande kanske.

Har sett Djungeboken på Stadsteatern. deb var bäst bäst bäst. och Johannes var grymmast av alla! "Swiiiiing!!". och han lyssnar på håkan också, älska älska. Jag har väldigt onr i ryggen, känns som att den är sne..har flyttat in i emelies rum nu. det är mysigt. fast jag saknar emelie otroligt mycket. sjukt mycket. trodde inte det, men jag hade visst lite fel. för hon är underbar. Ikväll blir det fotboll hos Oscar. Heja sverige!! Frida och jag var nere vid sjön och hade det mys igår. sen tittade vi på miaOchklara. det var mys. Nu är det midjekjol på, packa väska, ta ut cykel ur förråd och åka till mormor för att leka med Linda. sen bär det av mot den stora staden och emelie lägenhet.

har lovat att getblogga också:

jag har ingenting emot Peter Jihde. absolut inte. tycker han är bra och rolig. men när Oscar säger att han ser ut som en get kan jag inte göra annat än att hålla med =). Är dom inte ganska lika? Eller är jag och Oscar helt ute å cyklar?






btw, den 30/6 börjar sommar med Ernst..


Kommentarer
Postat av: emelie

hahah jag håller med, superlika!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback