ängen blommar på sommaren

Jag kom på en sak idag. jag är nog översocial. jag pratar för mig själv väldigt ofta och dessutom pratar jag med dialekt, idag har jag pratat väldigt mycket skånska och värmländska..(bara upplyste er om det). Idag när jag och Eric åt lunch så att vi och pratade melodifestivalen. vi satt i säker en timme och försökte komma på vem som gick vidare till andra chansen i andra deltävlingen. vi hade kommit på 7 av de 8 bidragen som tävlade men vi kom inte på vem den åttonde var. men sen kom Eric på, det var ju Sussie Tapper. en annan grej som hände idag var att vi spelade en låt två gånger fast med olika artister. först var det all love for you tror jag att den heter med Erik, Mattihas från idol och hm..den tredje, undra om det var Måns, tre killar från idol i alla fall, 3 låtar senare så spelades den låten igen fast med Bryan Adams och två till killar. haha Eric fick lite hjärnblödning på det.  en sak som är kul är att Carola och Andreas Johnsson ska möta Nordman i andra chansen. Carola mot Nordman. haha. annars har jag inte gjort så mycket idag...mellan 10.00 -11.30 gör jag ingenting, sen brukar jag ät vid 11.30 och sen får jag gå. så jag fattar inte varför jag inte går vid 11..? men det är kul att vara där.
titta ännu ett tecken på att jag är översocial, jag hade tänkt blogga kort, men det gick inte bra.

på återläsande! (ska iof ni skriiva/kommentera)
på återskrivande blir det!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter kul på radion!!
Vilken radio är du på då?

Postat av: Amanda

Haha, vad bra då!! :D

2008-03-05 @ 18:30:04
URL: http://mando0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback