fina fina praoplats

Nu sitter jag på 'jobbet'. jag har förflyttat mig till Mervis data för att man kan inte sitta i det lilla arbetsrummet utanför studion för det är sjukt kallt ! Men jag ska väl gå hems snart tror jag. idag har jag inte gjort nåt här. bara pratat i radion imorse. det är så kul att bara sitta här bland alla trevliga människor. jag vill inte att nästa vecka ska ta sluut. för sen är det skola och jag vill vara här på radion jämt !!! för en halvtimme sen tryckte jag i mig en kebab. den var god och nu är jag proppmätt. gick nyss och hämta lite varm choklad. jag fryser så mycket. och när jag druckit upp den kommer jag att vara mätt som..ja..som en elefant  (?). Min andra kopp choklad för dagen.

Kommentarer
Postat av: Martin

åt du upp en hel kebab :o duktigt elin ;) du måste ju säga till när du bloggar ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback