G R A T T I S <3

G R A T T I S världens bästa systeeeeer!!!!! Du är den roligaste och snällaste och bästaste !

Idag fyller alltså käraste syster 20 år. Det är värt att fira! Imorse gick vi in och sjöng. först sjöng mamma och pappa den klassiska "jag må hon leva" låten, sen direkt efter kom jag med frukost och sjöng som Rolle i miaOchklara, nej nej jag är inte alls konstig...Men emelie skrattade, hon tycker jag är rolig =).

För övrigt har det varit en rolig men lite strulig dag här på radion. jag tycker om live-sändningar när det kan gå fel när som helst.

Grattis kära syster

Jag älskar dig <3





Emelie, jag är din största beundrare :)




Jag brukar ju störa dig ibland, och nu när du är 20, då vill ju du ha egentid för dej själv.
(ännu en miaOchklara replik)













Hurraaa hurraaa för emelie idaaAAa !
(bara hon som fattar, som vanligt)



Allt folk som läste detta blogginlägg kommer tycka att jag är konstig.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahahhaa ÅH vad fint vad glad jag blir nu =) hahah Hurra huraaa för Tore idAAg hahah rolig du är.

och bästa presenterna och roligaste sången så himla kul du är! du är tuff och jag älskar dig mest i hela världen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback