Hej radio här har ni mej

Idag var min första dag som praoelev på lokalradion. det var väldigt roligt!
det första jag fick göra när jag kom dit var att gå ut i sändning, haha. men det var bara kul. och alla är så trevliga. jag vill inte att det ska ta slut, jag vill bara vara på radion jämt. men jag ska ju vara där hela nästa vecka också. och jag ska varje dag få tipsa om en film, vilken jag vill. det ska bli väldigt kul faktiskt. Och nu har jag varit i sändning under kvällen också. det är så kul att sitta i studion och prata,  fast just nu har jag inte fått så mycket att göra... men jag har ändå ett väldans kul jobb. jag kanske blir radiopratare..vem vet liksom. det är i alla fall väldigt roligt!
Och apropå radio och musik så är Håkans nya låt så super. fast det har jag nog nämnt tidigare. På onsdag släpps singeln, och fast jag har låten så ska jag köpa singelskivan, framsidan till den är så fin så fiin.


Kul kan man på radio.

hejpusses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback