Lycka

Jag har kramat Håkan Hellström! jag har pratat med Håkan. Han har signerat min skiva.
åh idag var en bra dag. först klippte jag mej och blev väldigt nöjd, lite besviken på luggen bara men annars är jag nöjd. sen åkte vi (jag och emelie) till Skånegatan och stod i kö i två timmar för att träffa Håkan. jag frös nästan ihjäl. min tår var is ! fast det var det värt. och jag hade ju skrivit ett brev som jag gav till honom och då sa han " Får jag det? Tack så mycket, jag ska verkligen läsa det omsorgsfullt" gahhh söööötnooooos !!!! han är bästaste <3. sen kramade jag honom. glaaad är jag ! eller var, min mage är elak nu :(. annars är jag glad ! vi träffade Johan i kön också. han är snäll!


image56
jag och bästa finaste Håkan <3

"If this is not called happiness, I don´t know what it is"

Kommentarer
Postat av: schara

ååh, jag är så glad för din skull Elin! Hur klippte du håret? spänd att få se.. :) Uppkörningen gick okej, jag blev nog godkänd iaf, haha!

Postat av: Martin

elin glad eller vad? :) du får gärna skicka hans album på msn ;)

2008-04-02 @ 16:22:20
URL: http://lattmajonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback