regndroppar

så ska det låta om 10 min :).
haha, "i fredags tittade jag på så ska det låta med min familj"...okej normal 14-åring. men jag har å andra sidan aldrig sagt att jag är normal ^ ^.
jag har kommit på ett rim: flumm flumm, dumm dumm. jag är så kul! fast det är bara min och amiras humor egentligen. idag satt vi (jag och amira) på cafeét i 3 timmar! mys mys. hon är så underbar vän. massa puss på henne.
imorrn blir det bio. och vi hoppas att ett par hängselbyxor får följa med hem, vet inte var det finns, nån som vet och vill hjälpa?
Aftobladet är en jobbig tidning. de skrev igår att Håkans nya låt är ett plagiat. idag bad dom om ursäkt för att den annonsen var felaktig. upplysning till aftonbladet: TA REDA PÅ FAKTA!
imorrn är det melodifestivalkväll med folk. kul ska det bli.

idag var sista dagen på radion. sorgligt. jag fick en mugg och en prydnads-runsten (?). berättar mer om idag vid ett annat tillfälle.

hejpusses

Kommentarer
Postat av: m-tin

så ska det låta går ju inte o kolla på längre när inte peter harrison är med. (brukade kolla på de när vi vi var hos farmor förut) :)

2008-03-16 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback