Snöflingor i mitt hår

snö?! varför snö? nu liksom. okej det är fint ibland men ändå jobbigt. kallt är det. och så har ju skolan börjat. men det är bara imorrn sen är vi lediga igen. skönt. i lördags tittade jag, johanna, Amira, Frida och jossan på melodifestivalen. vi blev besvikna. Charlotte Perrelli vann. dumt. BWO eller Sanna Nielsen skulle det ha varit ju! jag blev så arg så arg. men nu är jag glad. tittade nyss på What about Brian, Barry Watson är så sjukt bra skådespelare, en av  de bästa engelska skådisarna om jag får säga det själv..? massor av bra är han !
har för övrigt varit seg hela dagen, vet inte vad det beror på..fast alla var rätt sega idag. förutom på idrotten kanske men det räknas väl inte. igår när Lisa skulle "badduscha" så skumma hon ner mitt hår, och sen hällde hon massa vatten på mitt huvud så mina kläder blev alldeles blöta. söötnooos hon är. så fin i tofs är hon.
Morrgan Pålsson - världsreporter var bättre än jag trodde, så har du tid och pengar, gå och se den på bio!






Allt är försent
försent för vin
försent för kärlek ren som snö
inatt finns ingen väg tillbaks
ingen alls
försent för edelweiss

Kommentarer
Postat av: martin

"abba- best band in teh world" :P jobbigt med snö :'(

2008-03-18 @ 21:09:17
Postat av: schara

fika på lovet låter super! när kan du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback