Världen är full av violer

Idag har varit en väldans mysig dag. Jag och emelie åkte in till stadsteatern för att hjälpa Evanna att vara barnvakt åt Billie och Bessie. Har jag sagt att jag földe med emelie förra lördagen när hon var barnvakt åt dom? Jaja, det var kul. dom är såå sööötaaa! Sen var det bio med anneli. Himlens hjärta såg vi, den var jättebraa. sen beställde vi kebab och gick hem till anneli och tittade på Väckelsemöte med Jonas Gardell. Han är så kul. Och så lånade vi massa filmer av anneli igeen. emelie lånar alltid filmer av henne. och sen har jag pratat med Amira i 44 min, amira är så braa. är så glad att jag har henne. och nu tittar jag och emelie på Tuppen. den har jag inte sett på lääänge. mys mys dag. Just det ! Jag fick ju låten från Håkans singel av Olga igår. den är så BRA. För en lång lång tid heter den.

Hejpusses !

Kommentarer
Postat av: schara

svar: boken heter Prinsessan och mördaren och är skriven av Magnus Nordin :)

Postat av: Anneli

Det var trevligt i lördags tycker jag:D Och Jonas är klockren!

2008-03-05 @ 07:27:15
URL: http://aanneli.blogspot.com
Postat av: Anneli

Svar från min blogg: haha..det var så lite så. jag skulle verkligen vilja starta ett band. jag har alltid velat sjunga. så det är bara kul att hjälpa till om jag kan, inte för att det kanske var till så mycket hjälp;)

2008-03-05 @ 13:16:16
URL: http://aanneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback