Vinterflicka

I söndags fyllde mamma år, massor av kramar, pussar och grattis till henne! hon är bäst, och jämt så snäll. Hon fick en egen mobiltelfon, hon blev jätteglad, pappa e så söt. för övrigt så är det snö när det är påsk. tycker inte om att påsken är så tidig nu för tiden, det blir inte den rätta påskkänslan liksom. man tror att det ska vara vår när det är påsk och så är det istället vinter, det gör mig förvirrad. igår skulle jag ju simma men det var ju inte kul väder ute så jag gjorde ett litet träningspass här hemma istället, töntigt, men jag har faktiskt träningsverk idag. ännu ett tecken på att jag är mest otränad. jag har alltid ont i ryggen också. det är dumt. igårkväll snöade det så nu är det typ vitt på marken. visst det är fint med snö men nu vill jag ha vår! appropå ingenting; jag har fått en av huvudrollerna i en film som jag sökte till för en vecka sen. det är ju ingen stor film fast dom vet inte vad dom ska göra med den än. känns i alla fall väldigt bra, och det ska bli så otroligt roligt! en annan sak som är väldigt bra är att Håkans skiva kommer idag eller imorgon. jag har självklart varit inne på mycspace och tjuvlyssnat på några låtar från skivan. vad han än gör så blir det så grymt. han har skrivit en låt "kär i en ängel" där han sjunger om Natalie (hans sambo) hur gulligt är inte det?! den är jättefin också. sen har han skivsignering på fredag! läängtaaar.


"Och det verkar som solen aldrig når
längre än dit min Natalie går"
gåshud

för er som vill lyssna:
http://www.myspace.com/hakanhellstrom

Kommentarer
Postat av: schara

GRATTIS så jättemycket till huvudrollen! kul! vad heter filmen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback