den stora världen väntar för dig nu emelie

guså dåliga ni är på att kommentera!

jag upptäckte nyss att jag missat en chatt på msn med Håkan, hur dum får man bli som missar det liksom?! jaja, jag läste den iaf och han är så söööt. och den 13 Juni ska jag å Oscar se honom. läängtar. heja håkan är braaa.

haha "heja max du är bäst, trots att du är liten, tryck dom andra dom är pest, tryck dom ner i skiten" haha. svensson svensson <3

emelie ska flytta. fast bara hyreslägenhet i ett år, men ändå. ett år är mycket och jag kommer sakna henne. fast hon sa nyss att jag får bo hos henne i sommar och jag har bestämt att jag ska komma till henne varge helg=). sen har jag kommit på att man kan göra jättefint i hennes rum, och göra en "gå in i" garderob i mitt rum, tror att mamma och pappa är rätt positiva till det. ska iaf göra allt jag kan för att övertala.
just nu ligger jag här och tittar på morgonsoffan, tycker egentligen inte om det programmet men smågrejerna som dom gör är kul. jag är hungrig! jag tror jag ska göra toast nu. gott!

Yes I know, yes I know, yes I know, yes I know now. Lilly I'm in love with another girl. Lilly I let someone else in. Lilly I'm in love with another girl, Lilly I let someone else in.

And I don't know I don't know I don't know I just don't know if I should apologize. Love is a beautiful thing. I left you and you left me and we were happy apart. Lilly I let someone else in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback