det kallas för en klump i magen

klump i magen ja... 4 veckor utan dej kommer inte gå. kvällen innan du åker kommer inte jag att klara. fan, 4 veckor det är långt utan dej. kommer sakna!! och bara jag tänker på det så får jag ont i magen. jag får gå och hälsa på Sten själv, kan hälsa från dej, haha :). och ikväll var det mys, och det var ju inte så farligt att dricka Te eller hur..? Och Festival var bra och kul. och 13 Juni kommer bli bäst!! och mysig! lääängtar.

ligger i sängen och har klump i magen, fast jag tittar på miaOchklara så den kanske försvinner..? det är så varmt på nätterna nu och då är det så svårt att sova. men jag ska titta lite mer på miaOchklara, sen ska jag försöka sova med den här dumma klumpen i magen. (vad jag tjatat om min klump nu, haha).

Jag känner din smärta som min smärta
en kniv i mitt hjärta för jag vill ju va med dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback