dumma

neeee, nu blir jag arg igen. alldelels grått ute, massa tråkplugg, stökigt överallt, alla utom jag (för jag måste plugga) är i emelies lägenhet och målar, finaste är sjuk.....tala nu om för mig hur jag ska tänka positivt..? Jag brukar inte vara negativ och nu lyssnar jag på Afzelius men ändå är allt bara tråkigt. dumt allt ska vara. och som vanligt vet jag inte varför jag sitter här när jag borde plugga och städa...datorn är en knäpp uppfinning som gör att människor får huvudvärk och struntar i att städa och göra andra viktiga saker. jaa..vad vill jag då säga med detta inlägg? Det vet jag inte, jag bara kände att jag ville skriva lite ointressanta grejer om hur grått och trist allt är just nu. fast när finaste är här, då är allt bra. bli frisk nu, okej..?

*ber by the way om ursäkt för alla tråkiga, ointressanta inlägg jag gör hela tiden*

Kommentarer
Postat av: Kapten Rödöga

Snart är jag frisk, eller, typ, blääääähh...

Postat av: schara

jag får också damp på vädret! Det kan ju inte vara regn i mitten av maj heller!

2008-05-18 @ 18:19:21
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: m-tin

haha inte va arg... ,va glad istället :)

2008-05-18 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback