en väntans dag

har sovit ungefär 4 timmat inatt. somnade 00.30 vaknade 03.20 och var vaken till 05.00 sen gick jag upp 07.00 eftersom jag skulle åka tåget som gick 08.40.
så först satt jag på perongen i tio minuter. sen när jag kom fram till Stan väntade jag på Johannes och Bessie i 20 minuter. och sen på vägen hem fick ag vänta på tåget i 15 minuter och så när vi skulle spela in nu ikväll så fick vi vänta i 20 minuter på alla. min dag har i pricip varit en lång väntan. men Bessie är sööötast. och gladast och busigast.
men gissa om jag är trött? min kropp är helt borta och mitt huvud värker (så vad jag gör framför datan vet jag inte) men inte får jag sova inte. jag ska bada och plugga. bajs på skolan. har feta SO-provet på fredag, det är så tråkigt. men sånt som 'måste' göras. tråååkiiigt.
nu ska det bli bad, replikläsning och läxläsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback