känslor kan växla väldigt fort

ush vad allt känns skit. men mest NO-provet som jag ska ha på fredag. kommer gå helt sjukt dåligt. förstår verkligen inte ett piss. och nu känner jag att det kommer bli väldigt mycket svordomar i detta inlägg men jag är så arg och trött och vill inte plugga NO. fan vad trist och komplicerat det är! ush och fy. och dåligt planerat av min lärare. dessutom är det bara min grupp som ska ha NO-prov på fredag. så typiskt att jag ska vara i den sämsta gruppen. vill bara att det ska bli sommarlov nu, sommar och sol och mysiga kvällar och mysiga stadsvandringar. jag vill bara gå ut och skrika så högt jag kan för jag är så typ arg. fast egentligen har inget att vara arg över, bara att
jag inte fattar nåt av Ström och Magnetism och jag fattar inte varför vi ska kunna det heller?! nej nu känner jag mej gnällig så nu slutar jag skriva här. och jag ber om ursäkt för dett arga, tråkiga inlägg.

i korthet vad som annars pågår i mitt liv:
 jag och martin hittade en igelkott idag. sen kom amira och jossan och ville också titta. jag ville röra igekotten men martin sa att man inte ska göra det. så jag lät bli. sträckte benet på idrotten igår, det värker! sen har What about Brian börjat gå i repris och det är helt underbart. i love that program. emelie är i göteborg, där även bästaste Håkan är. dom kanske ses, vem vet. nu ska jag titta på favvo-avsnittet av miaOchklara och äta toast. skiter i att plugga mer NO nu. det är trist. men imorgon ska finaste hjälpa mej. det uppskattar jag.

"Jag ska till gröna lund som ligger i eken, mitt emot djungeln ungefär" Någon som vet vad det kan betyda..?

Kommentarer
Postat av: schara

absolut ska vi det! Långholmen låter bra, vet inte ens om jag har varit där?!?!

Postat av: m-tin

igelkotten:)

2008-06-15 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback