mycket är vackert

Sitter ute och har precis ätit middag med mamma. plättar, glass och jordgubbar, mums och mys. pappa är i den stora staden och emelie är med Alice, Billie och Bessie. så jag och mamma blir själva ikväll, och jag ska bara ta det massa lugnt. har inga läxor och det är helt underbart! fast jag kom på alldeles nu att jag har tyskaprov på måndag men det är inte så svårt. hade förresten 21/28 på NO-provet och så var jag två poäng från VG på Matteprovet. lite surt men jag är ändå nöjd. och väldigt stolt över NO-provet eftersom att jag verkligen inte trodde att det skulle gå bra.
har också kommit på att min blogg är väldans tråkig. bara massa text om mitt liv..vet inte hur intressant det är egentligen..? ska försöka bli lite roligare och kanske ladda upp lite bilder =).
imorrn blir det filmkväll med Oscar. och han sa idag att vi ska dricka Te. faktiskt. jag har ont i halsen, så Te är bra för mej. har druckit massa Te de två senaste dagarna, gott och bra för halsen! jag och Oscar har en ny eremitvän, Sten heter han. och han har inga ben...
Sten Sten, Sten utan ben. Sten han har ingen kompis! hahahaha.
ska som sagt ta det lugnt ikväll och fixa mina naglar tror jag. och alldeles strax ska jag gå till lekparken med Lisa för det har jag lovat.

Kommentarer
Postat av: schara

WOHOOO! Det gick bra i NO! och du som inte ens gillar det! Du kanske är en naturbegåvning? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback