peace&love

Håkan Hellström, Timo Räisänen, Billie The vision and the dancers, Christian Kjellvander, Wiehe&Forsberg, M.A Nominen, André Wickström&Björn Gustavsson, Mando Diao och massa andra kommer till P&L festivalen och jag vill dit!!! får typ abstinens. och jag har sagt typ hela mitt liv att det hade varit bättre om jag varit 92:a. gahh vad jag vill dit!
Jag och oscar ska rymma till festivalen med våra gummistövlar. jaaa. "Det blir bra tror jag" haha.

jag och oscar är grymma för vi lyssnar-på-den-musiken-ni-inte-lyssnar-på.



detta var alltså bar ett kort inlägg om hur mycket jag vill till P&L !!


Kommentarer
Postat av: Oscar

Gummistövlar är fina grejer det!

Postat av: HetaHannah

Åååh, jag vill också diiit!

2008-05-03 @ 22:20:43
URL: http://hetahannah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback