Sommarkort

ljudet av en dammsugare tycker vi inte om. det är mest störande.

det var ju inte så smart att vara ute vid brasan i vita tygskor och en tygjacka när det regnade hela kvällen, plus att jag är förkyld å jag lär ju inte har blivit friskare av att vara ute hela kvällen igår. så idag är jag helt supertrött. alldeles seg och vill bara sova.  men jag å mamma ska ta en promenad till mormor i detta fina vårväder. jag måste skaffa mig en keps. jag har i och för sig min gubbkeps men den passar ju inte till allt. och så måste jag dricka. mycket vatten ska det bli annars får man huvudvärk. vilket jag känner att jag har just nu. inte kul. fast det är väl det här varma vädret som hjälper till med huvudvärk och trötthet också. fast fint att det är fint väder. allt känns mycket lättare och roligare då.
bara för att jag och oscar pratar bra låtar på msn så får en fin text avsluta detta blogginlägg.


Om du går runt i cirklar, eller rakt dit du vill,
om du står långt i från eller tätt intill.
Vi spar alla lögner till morgonen efter,
och reser de glas som föll under festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback